Top 3 filme văzute în 2016

Provocat de Ionuț – zis și Piratul cinefil – de pe cefilmevad.ro, am să vă propun o listă personală a celor mai bune filme văzute în 2016. Cum filmele precizate de el nu trebuie să fie musai și produse în 2015 (doar văzute) am să pun și unul ceva mai „vechiuț” pe listă:

  1. Sieranevada (2016) – indiscutabil, cel mai bun (și cel mai așteptat) film al anului, văzut în premieră națională la TIFF
  2. The Lobster (2015) – cel mai bun film văzut la începutul anului 2016, cu vânzoleala iscată în jurul Globurilor de aur și al premiilor Oscar. L-am revăzut în decembrie, când a început să ruleze la noi pe HBO și mi-a plăcut la fel de mult. Ba chiar am descoperit câteva scene care-mi scăpaseră din memorie 🙂
  3. La La Land (2016)  – un film excepțional, care cred că va marca renașterea genului (musical). Sper să-mi fac timp cât de curând să scriu mai multe despre el. Până atunci, am pus un link spre blogul piratului, care l-a văzut și a și scris ceva.

Pentru că m-am achitat de sarcină, dau mai departe leapșa lui HorațiuOanei și Laurei

La mulți ani tuturor!

Lasă un răspuns

