Blogul colectiv CeFilmeVad se bucură de prezența a 5 autori noi: după Giuliano Ciolacu, cu un prim articol aici, și Cristina Sichet publică azi prima sa recenzie, pentru ca în zilele următoare să-i mai citiți pe Adrian Ivan (https://cersetordezambete.wordpress.com/), Ioana Feneșan și Ana V. Barbu. Proiectul ajunge să beneficieze astfel de suportul a nu mai puțin de 15 autori, care-și vor putea aduce contribuția și la http://www.Cefilmevad.Eu și http://www.Cinefil.Club, aflate în dezvoltare.

CărțiDeReferință a fost restartat sub denumirea Despre filme și cărți, cu aportul Adrianei Ortansa, contributor pe CeFilmeVăd și al lui Audrey Parker – care scrie pe The Sagittarius Books, un blog despre cărţi, filme și anime-uri ^-^. În continuare ne propunem să grupăm cât mai multe site-uri de nișă din blogosfera literară. De asemenea, luăm în considerare orice propuneri de colaborare de la persoane cu experiență în programarea site-urilor wordpress.

Related Articles

All articles

  • Ca niciodată, propun un test cititorilor mei, câți mai sunt: rog să-mi scrie în comentatii ce-ar cumpăra online dacă, împreună cu fiica mea Cătălina (absolventă de UAD) aș posta pe un site, dintre următoarele produse: Mulțumesc anticipat, aștept și sugestii – alte produse de acest gen, care ar putea prezenta interes. Read

    , ,

    ·

  • Discutam cu cineva despre toți anii ăștia de după Revoluție și-mi spunea că singura chestie care-a meritat, singurul câștig notabil ar fi… internetul. Libertatea de a spiona pe oricine are cont pe Facebook și de a dialoga cu cine vrei prin intermediul Fb messenger și apoi WhatsApp, posibilitatea de a găsi filme, de a citi… Read

    ,

    ·

  • Am scurtat titlul unui film românesc din 1977, Efectul razelor gamma asupra anemonelor, și a unei piese de teatru, Efectul razelor gamma asupra crăițelor lunatice, scrisă de Paul Zindel, ca să încerc să definesc starea mea vizavi de proxima lună plină. Deja afectat de ea, caut să mă dezmeticesc. Pe 25 martie nu e doar… Read

    ·

Get updates

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descarcă Texty

Texty este o temă gen revistă în care afișezi articole, recenzii, lucrări de artă și știri într-un mod original.

Texty are mai multe stiluri ca să-ți stimuleze creativitatea și să construiești un site exact așa cum ți-l dorești.

Proiectat cuWordPress