Daca e vineri, e Jersey…

…sâmbăta asta, Madagascar. De-asta e scrisul cea mai… plauzibilă (folosesc un eufemism, să nu-mi supăr confrații) distracție! Sigur, mi-ar plăcea să merg la propriu în toate locurile astea, în care călătoresc doar cu gândul. Pe unele însă, nici măcar gândurile mele nu le-ar afla, dacă n-aș urmări, în momentele de gâdilat orgoliul, harta cititorilor. WordPress-ul free, în mărinimia lui, desenează asta: habar n-ai de unde sunt sau cum îi cheamă, dar vezi (yelloooow) între ce granițe trăiesc cei care-ți urmăresc postările din blogosferă.

Despre insula Jersey, o dependență a coroanei britanice, aflasem de pe Wikipedia în urmă cu câtăeva vreme, de când vreun compatriot ajuns acolo a-nceput să mă citească. Azi, probabil în urma articolului despre tragedia fotbalistul dinamovist Patrick Ekeng, de origine africană, harta globului meu s-a îngălbenit și în sud-estul Africii, unde se află insula Madagascar. Oricum, e mai safe așa.

R.I.P. Patrick! De-acolo unde este acum, nu mai poate vizita Africa, nici cu gândul. Poate doar osemintele sale se vor întoarce pe pământul natal. Noi rămânem în gând cu vorbele mamei sale, Celine Chemi: „Este dificil să vorbesc despre fiul meu în aceste momente, dar cred în Dumnezeu și mă voi supune voinței sale. Dacă acesta este viața fotbaliștilor profesioniști, atunci ar trebui să reflectăm”. Să-i fie țărâna ușoară!

Lasă un răspuns

