Bine-ați venit la ieșirea de pe pistă!

Comentam ieri cu sora mea incidentul de la aeroportul din Cluj:

– Când venți?

– Dacă ajungem maine la aeroport 🙂 pe la 17.

– Îs cu Matizul, dacă n-ai bagaj mare, pot veni să vă iau!

– Lasa ca luam taxi. Noi avem bagaje mari, ca de-obicei.

– Bine, Nina. Știi că aici abia la 13:45 au redeschis pista? Era alunecoasă…

– Nu știam.

– A fost un mic incident c-un BlueAir. Trebuia să decoleze spre Barcelona, și-a ieșit 10 metri de pe pistă (așa suna comunicatul de presă ieri).

– Le-o fi fost greu să curețe zăpada…

– Aici luni dimineata pe 4, cand am plecat noi spre aeroport, nu curățaseră nimic pâna la ora 11. Nici in Zwiesel, nici în Deggendorf (orașul de la poalele muntelui), nici autostrada nu era curățată până la Regensburg.

– Auleo 🙂 În Deutschland!
– Și cand am ajuns porțiunea de autostrada curațată, a fost Stau.
– Vorba neamțului: ghinion!

Ca să văd azi stenogramele din presă: înregistrarea neoficială, în care cei zece metri din comunicatul de ieri al aeroportului Cluj s-au făcut de fapt douăzeci. Iar problema nu era, așa cum mă așteptam eu, stratul de gheață – sau nu numai – ci iluminarea necorespunzătoare.
N-o fi la noi ca-n Germania, dar nici Clujul nu-i București.

– Turnule, am ieșit de pe pistă! se agita pilotul BlueAir.

– Confirm, bine ați venit! Continuați spre Delta la poziția de-mbarcare, încerca turnul să-l liniștească.

– Nu m-ați înțeles. Este PAN, PAN. Repet, am ieșit din pistă!!

– Sunt turnul, confirm, mulțumesc!

– Am ieșit din pistă, nu s-a-ntâmplat nimic, suntem pe sol! Motoarele încă funcționează. Ne uităm la situație și procedăm la evacuare.


– Sunt turnul, confirmăm, anunțăm imediat solul! O să vină imediat utilaje pentru asistență.

– Turnule, tocmai am ieşit din pistă!!!

– Confirm. Bine aţi venit! Continuaţi spre pista Delta, către poziţia de îmbarcare.

– Nu m-aţi înţeles!! Am ieşit din pistă!!!


Adică, ce trebuia să-i spună, Servus? Hai, bine-ați venit la Cluj!

Un comentariu

  1. Pingback: Derapajul Blue-Air | un fel de jurnal

Lasă un răspuns

