Welcome Netflix, farewell BBC Entertainment

O veste bună și una rea pentru ecranele noastre TV.  V-o dau întâi pe cea rea: tocmai pe când începusem să remarc serialele și producțiile televiziunii britanice BBC, din grila de programe a operatorilor de cablu a dispărut postul BBC Entertainment. Când nu găseam nimic interesant pe alte canale, pe acest post rula mereu o comedie de bună calitate. Se pare că avem prea multe televiziuni comerciale pentru cât poate duce piața de publicitate, din moment ce BBC s-a retras.

Abia ce-au plecat englezoii însă, că intră-n forță yankeii. Se pare că altfel stă treaba pe piața pay-TV. De astăzi este funcțional website-ul netflix.ro, pe care am intrat și am reușit să-mi fac cont. De îndată ce-o am mai multe informații, am să le postez. Deocamdată tot ce pot să spun este că un cont Basic face 7,99 eur (un singur ecran, fără HD), cel Standard 9,99 (acces pe două ecrane TV – de care nu aveam nevoie – dar la rezoluție HD).

netflixCel mai important, sper să ia obiceiul și ceilalți operatori de servicii, poți renunța oricând. Iar prima lună este gratuită. Ce nu-mi dau seamă încă e cum stă treaba cu subtitrările, dar știu că pe piața serialelor Netflix rulz.

netflix-dash

Un comentariu

  1. Rilă · Ianuarie 12, 2016

    De ce l-au scos? Aveam o gramada de seriale pe care le urmaream, de multe ori, in re-reluare… Unde o sa-mi vad serialele preferate? Acest post a fost o evadare din strehaiaborceacotidian, din dezbateri plicticoase in care invitatii vorbesc mult si nu spun nimic. Ramanem victimele serialelor indiene care nu se termina, ale serialelor romanesti si turcesti de proasta calitate.

Lasă un răspuns

