May the Force be with you, not with us

filme care merită văzute

Noroc c-am fost la episodul VII din Star Wars ca să aflu ce-i nou în situația Forței – știți că au loc tot felul de schimbări subtile pe care le simt doar inițiații; noi ceilalți trebuie să ne uităm la filme ori la știri ca să le aflăm. Acuma, ce vă recomand eu călduros, ca să puteți savura clișeele filmului în toată splendoarea e să luați un moldovean sau un ardelean cu voi la film. Sau să întârziați un pic la el, ca mine – am ajuns la reclame.

Tigrul, forța și ardelenii

Dacă n-aș fi întârziat, ne-am fi ales un loc mai în spate, fiindcă la cinema Florin Piersic ecranul este imens iar sunetul foarte bun (am sesizat erorile de limbaj din Aferim, la care am fost cu fiica-mea, chiar și de pe ultimul rând). Și dac-am fi stat în spate, aș fi pierdut comentariile ardeleanului venit cu copilul la film, comentarii după care am…

Vezi articol original 361 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

