Stimați cumpărătoori, magazinul Cora s-a închiis!

cora– „Stimați cumpărători, magazinul Cora s-a închis. Vă mulțumim pentru cumpărăturile d-voastră și vă rugăm să vă îndreptați spre casele de marcat”, se aude o voce cald-profesională în difuzoare.

La casă, mesajul se aude dublat de-aproape, parcă recitat:

– Stimați cumpărătoori, magazinul Cora s-a închiiis. Vă mulțumim pentru cumpărăturile dumneavoastră și vă rugăm să vă îndreptaaați spre casele de marcaa-a-at!

Ridic privirea spre vânzătoarea cu okelari, care cânta după mesaj, cu vocea transfigurată de o bucurie tâmpă:

– De la amiaz’ aștept s-aud asta! îmi spune, dezvelindu-și strungăreața.

Și eu care-aproape că mă bucurasem de abundența de produse! Aproape uitasem că totul costă, uitasem și de timpul oamenilor implicați. Mă îndrept spre ieșire, filozofând tâmp: și România va crește prin bun-simț și responsabilitate. Și mai cine? România copy-paste. Mă grăbesc s-ajung la servici, unde aștept un camion cu marfă. Urmează să-l descarc…

Lasă un răspuns

