Unde-s negustorii de începuturi de roman?

negustorul-de-inceputuri-de-romanAm 5 scriituri începute, dar nu m-am gândit, până să reiau lectura cărții lui Vișniec, cum c-aș putea pune de vreo negustorie cu ele. Am un roman istoric, altul antropomorfic, plus o distopie cinematografică, apoi un fals jurnal imobiliar, și, cireașa de pe tort, m-am apucat și de o piesă de teatru. Toate pe teme, cum să le zic să nu sune a laudă? – cel puțin neplicticoase, cu idei una și una.

Lipsește doar sensul întreprinderii, motivul pentru care ar trebui să le duc până la capăt. Cine le-ar citi? Și mai ales, cine le-ar cumpăra? Sub ce forme mi s-ar putea întoarce timpul pierdut cu scrierea lor până la capăt, pentru că scrisul este o foarte – foarte mare mâncătoare de vreme ocupație. Așa că spuneți-mi și mie un negustor de începuturi de roman, care să le cumpere și să le valorifice. Ori un vânzător de sfârșituri de roman, care să mi le vândă 🙂

Lasă un răspuns

