Vecinica pupăcioasă

smartOrice reticențe trec după o vreme. Așa că ne-am obișnuit cu noua noastră vecinică de apartament – noi ca noi, dar chiar și ceilalți vecini de pe mica scară de bloc au început s-o salute din cap.

Considerând-o a noastră, am adoptat-o și-am început să ne tutuim și să purtăm conversații din pragul ușii, gen:

– Bună, ce faci?

urmate apoi de mai-intimele:

– Ciao, ce mai zici?

– Bine, uite, merg la duș 🙂

Și-așa din aproape-n aproape am ajuns să știm ce face fiecare, ea că-l știu pe Doru, eu că Doru i-a făcut Agenție imobiliară ca să-i vândă apartamentele și casele sau ca să aibă fata ocupație. Într-o zi, apare pe la mine pe la job să comande niște cărți de vizită – ca și cum în ziua de azi s-ar mai ține cont de orele de vizită 🙂 nu contează, toată lumea are așa ceva!

Și-n vreme ce discutam cu vecinica detaliile, arunc privirea pe geam la mașina ei verde:

– Auzi, tu Andra, da’ cu cine te-ai pupat? o-ntrerup.

– Ăăă… cu Adi, numai o dată! Da’ să nu-i spui lui Doru, roșește vecinica de la brusca schimbare de subiect, sau poate de-altceva ce știe numai ea.

– Eu ziceam de mașina ta… că văd că ți-i lovită-n aripă! îi arăt ce mă frapase, prin vitrină.

– Aaa, mașina, daaaa! se bucură ea c-o vocaliză care-i face pe toți s-arunce o privire afară.

– Am plâns când s-a-ntâmplat, îmi mărturisește.

– Mașina mea nouă!

– Astea noi au magnet, așa am auzit 🙂

– Cum adică? nu pricepe ea, încă timorată că s-a dat de gol.

– Am făcut o statistică, mă distrez eu.

– Te duci cu o mașină second-hand, nici o șansă să te frece careva în trafic, îi explic.

– Cum te urci într-una nouă, în maxim două săptămâni se bagă alta-n tine!

– Aaa, de mașini ziceai!

– De mașini.

– No bine, zâmbește vecinica ușurată.

– Auzi, știi ce-i aia presetupă?

– No, lasă că-mi zici acasă!

– No, pa!

– Pa, zise ea.

Și de-atunci n-am mai vorbit decât pa-pa.

Lasă un răspuns

