Proprietăreasa II

6Continuare de aici. Abia mutat, mă gândeam cum să igienizez noua locație, my old new house, iar ideea care mi-a venit, simplă, albă și clară, a fost să zugrăvesc. Vorbesc întâi cu proprietăreasa:

– Are cineva ceva-mpotrivă?

– Nu e nici o problemă, mă asigură doamna.

– Vorbiți cu fiu-meu când vine de la servici, să v-ajute la mutat mobila. Are cheie și de la camera cealaltă. Mai puteți duce acolo din corpurile care nu vă trebuie…

Bat după-amiaza la Răzvan, ca să-i cer ajutorul.

– Sigur că da, îmi confirmă el amabil.

Mi-o prezintă apoi pe tânăra sa soție, apărută în ușă:

– Bună, tu ești noul chiriaș? preia Dana inițiativa – sudistă, după accent.

– Hai să-ți dau telefoanele noastre! Uite, ăsta-i al lui Răzvan și ăsta e al meu, îmi scrie ea numerele pe un post-it, expeditivă, și continuă:

– Să nu-ți faci probleme cu soacră-mea cu gălăgia, așa le zice ea la toți (eu și uitasem de faza asta) noi chiar ne bucurăm că se mută cineva aici. Pentru orice problemă, cu noi discuți! Eu am conturile la EON gaz pe internet, tot eu fac și plata la curent după ce citim contorul, cu apa – vedem câți metri cubi se consumă, ai apometre, le citim…

– Pot trage un cablu de internet de la voi? Că am văzut un fir pe hol care vine de jos. Sau puteți să-mi dați o parolă de wireless?

– A, nu! Pentru TV și net trebuie să vorbești cu soacră-mea, să-ți dea acte pentru UPC, ea știe.

– Ham-ham-ham! i se ițește un cuțulache printre picioare.

Hait, de unde-o fi apărut și ăsta! Tre’ să mă dau bine pe lângă el, n-am încotro – de politețe!

– Da’ ce cățel drăguț aveți, reușesc să îngaim c-o grimasă.

– E cățelușă, îmi spune ailaltă proprietăreasă cu duioșie.

– Copii aveți? mă bag eu în seamă.

– Avem vreme, mă expediază Dana.

Prevăd c-o să ne-nțelegem de minune 🙂 Tipa e chiar drăguță, dacă te uiți mai atent. Bine proporționată, ceva mai simpatică decât el și clar mai dezghețată, dar probabil mai prostuță și sigur, mai sărăcuță. Răzvan e mai plinuț (seamănă cu maică-sa) însă-i din altă clasă decât Dana, asta se vede de la o poștă.

Interesantă combinație: băiatul de familie bună – reținut, la locul lui – și fata ocoșă din sud. Ce ți-e cu norocul omului – pic eu în cugetări adânci, privindu-i. Crezi că-l poți schimba, și încerci, te zbați, te-agiți, intri-n tot felul de relații….

continuarea aici –

Lasă un răspuns

