Unde dispar „elefanții”?

toma_caragiuBine, despre elefanții ăia adevărați pe care îi vedem la TV umblă vorbe cum că ar avea un cimitir al lor. Cei despre care întreb eu sunt: Marius Tucă, Ioana Lupea, CTP – ziariști celebri care s-au retras mai mult sau mai puțin discret în ultima jumătate de an.

Ca să divaghez puțin, cu numele ăsta de Elefant (făcut celebru de Toma Caragiu și Mircea Dinescu) m-am întâlnit când lucram în publicitate, și era purtat de un personaj din conducerea firmei 7 ICRE Cluj. O agentă de-a mea trecuse pe acolo prin 2000 să ia o comandă de pixuri inscripționate cu haiosul lor nume. Eu sun să întreb clientul „cum facem”:

– Alo, 7 ICRE?

– Spuneți!

– Am o comandă de 1000 de pixuri personalizate de la dvs!

– Așa, și?

– Aș avea nevoie de un avans!

– Ce avans?

– Păi, să cumpăr pixurile…

– Nu-ți dau nici un avans! Că ți-am mai dat și nu mi-ai adus marfa, sună sec vocea din telefon.

– Ce avans mi-ați dat? mă șochez eu.

– Nu ești tu unu’ blond? mă ia în continuare la refec vocea.

– Ba da, mă mir eu de unde naiba mă știe omul, dar apoi îmi revin:

– De blond îs blond (chiar eram), da’ n-am fost niciodată pe la voi. O fost agenta mea, Dana, una okelaristă!

– A, da?

– Da-da, mă calmez eu.

– Atunci s-ar putea să nu fii tu!

– Așa ziceam și eu, că nu sunt eu, încep să relaționez cu clientul.

– Știi cum facem? găsește el soluția, după o scurtă pauză:

– Sună mata mâine, și cere cu Elefantu’. Și vedem ce bănuți dăm de avans!

– Cu cine? chițăi eu, ca un șoricel.

– Elefant Laszlo la telefon, se prezintă în sfârșit vocea elefantină.

Mi-am amintit de acest dialog anul trecut, citind despre firmă aici.

Despre elefanții din presă, ceva mai târziu, că trebuie să iau mașina de la service.

va urma

Lasă un răspuns

