despre Cluj, cu sinceritate

cluj_napocaAcuma, că m-am apucat să înșir niște chestii într-un anumit context (legat de laude exagerate sau de nemulțumirile apărute cu ocazia UNTOLD-ului), asta nu înseamnă că nu-mi place Clujul. Dar nici că am impresia că orașul de pe Someș ar fi vreun Amsterdam. Încercam să arat ce și cât face de fapt, și cum este, nu cum pare, sau cum vor alții să (li se) pară.

clujuCea mai mare nedumerire a mea legată de Cluj ține de oamenii care-l conduc, parcă, mai mult din umbră. Aici mă refer la fostul primar arestat pentru mai multe chestii – eu am reținut doar că cerea șpagă de la pepenari, despre fostul președinte de consiliu județean (da, cu c și j mic) și fișierul său cu mită computerizată, și despre fosta adjunctă a inspectoratului școlar care în sesiunea de toamnă de la BAC, lua, ați ghicit: șpagă. Înțeleg că nu oricine vrea să se bage-n politică (și poate că oamenii de o anumită factură – sau fără (sic!) – nici măcar nu sunt primiți), dar peștele de la cap se-mpute, vă zic și io, chiar dacă știați.

Mai am de zis multe chestii, dar acuma vreau să ies puțin 🙂 pe cai, sau pe curând.

Un comentariu

  1. Pingback: Clujul, de drept | un fel de jurnal

Lasă un răspuns

