Cluj bogat, Cluj sărac

mcdonaldsCum ziceam când mă-ntrebam cât face Clujul: cât dai, atâta face! Apoi am citit declarația lui Tișe despre UNTOLD, care ar fi amortizat, prin milioanele de euro aduse, investiția în Cluj Arena. Deci nenea senatorul are salariul prea mare, din moment ce face astfel de calcule. Hai să vă spun o mică întâmplare de ieri: știți piața Mihai Viteazul. Dacă nu, vedeți în poza asta ștearsă, acolo în spate la McDonalds, unde se vând tot felul de flori, fructe și legume – majoritatea din import.

Ei bine, printre toate fake-urile de acolo, mai sunt și câteva tarabe de unde poți lua roșii de grădină, și câteva chioșcuri în care producători gen Oncos, Carmolact sau Romfulda își desfac produsele cu adaos ceva mai mic, pentru amărășteni. Eram prin centru, veneam de la soră-mea, și am intrat să-mi iau ceva pentru salată. Parchez mașina, sorb ultima picătură din sticluța de 0,5l de Aqua Carpatica și dau s-o îndes în gunoiul din fața ușii de la intrare.

– Dă-o-ncoace, n-o arunca! aud o voce.

Ridic privirea: un nene. Arată normal, dar nu cred că e senator, că nu-i la costum. Are haine normale, ca ale mele. Pare venit și el de la servici, așteaptă pe cineva. Renunț să mai îndes micul PET și i-l întind.

– Aiii faină-i, numa’ bună să-mi duc apă de băut la servici, se bucură omul.

Zâmbesc și trec mai departe, încercând să-mi amintesc: despre ce era vorba în articol? Care milioane recuperate la UNTOLD, din ce, consumații? A, și din cazări! Hai să fim serioși…

Lasă un răspuns

