Supunere III

Citesc cel de-al șaselea roman al lui Houellebecqsupunere, a cărui acțiune culminează în 2022, în loc să-mi termin Odiseea cinematografică 2021 începută acum două luni. Iar mi-a luat-o cineva înainte. Mă consolez totuși, că de vină este faptul că n-am găsit o editură care să mi-o publice.

Houellebecq își caracterizeză romanul drept „ficțiune politică” și afirmă că: unul din motivele pentru care am scris aceasta carte este pentru ca am avut un început foarte bun. Am scris prima parte – 26 de pagini – dintr-un foc. Și mi s-a părut foarte convingătoare premisa.

Acuma nu știu cum bat paginile din manuscris cu cele din volumul publicat la Humanitas dar sunt încă la pagina 20 și mi se pare bun. Suficient de bun cât să-mi amân scrierea distopiei cinematografice. Până când? Mai am 270 pagini și în ritmul ăsta, o să-mi ia o lună să termin cartea lui Houellebecq. De a mea, nu mai zic.

Lasă un răspuns

