dispozitiv 0068

filme care merită văzute

Un rol interesant face Toma Cuzin în scurt-metrajul tânărului regizor Radu Bărbulescu, prezent în competiția TIFF de anul acesta. Filmul surprinde câteva, fragile, legături între viață și moarte, umor și dramă, poziție și destin:

După vizionare, am avut ocazia să pun regizorului și Iulianei Tarnovetchi câteva întrebări. Spicuiesc, în avanpremieră, din interviul cu cei doi:

Cât a durat, de la idee la film?

Radu Bărbulescu (regizor): Am stat aproape un an cu primele patru pagini scrise, până mi-a spus Iuliana de concurs, cu câteva zile înainte. Atunci, în zece zile l-am terminat! Nu pot scrie fără dead-line.

Iuliana Tarnovetchi (AlienFilm): Apoi, cu filmări și post-producție, până în stadiul în care l-ai văzut azi, durata efectivă de realizare a fost de doi ani.

Care au fost sursele inspirație pentru „Dispozitivul 0068″? Pentru că au fost foarte multe detalii redate precis.

Iuliana Tarnovetchi: Da, s-a văzut asta? Am avut consultant de specialitate, un colonel. De…

Vezi articol original 472 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

