Atingerea păcatului

filme care merită văzute

Touch-of-Sin-2013-movie-Wallpaper-1280x800După tenișii chinezești, acesta este primul lucru pe care l-am privit cu impresia clară de manufactură chineză (care pentru mine nu este ceva neapărat de disprețuit, ci prezentă chiar oareșce ingeniozitate plăsticoasă învelită într-un metal ușor) văzut de mine în ultima perioadă. Prima istorie din film, în care Golf (un personaj dificil pt. toată lumea), își ia arma de vânătoare și-i rezolvă pe toți șefuleții satului său de provincie (Shanxi) – unul foarte industrializat de altfel, dar fără pretenții de oraș ca în România – a trebuit să-l văd pe sărite, doar ca să accept ideea că mă pot uita la așa ceva.

Pe al doilea mi-am propus să-l urmăresc cu atenție, oprindu-mă din ceea ce făceam la ora 12 noaptea, pentru că A Touch of Sin a luat premiul pentru cel mai bun scenariu la Cannes 2013 . Un tip se-ntoarce de la muncă înainte de Anul nou chinezesc ca…

Vezi articol original 239 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

